Kviečiame susipažinti su Klaipėdos darželiu „Nykštukas“
Kas yra Klaipėdos darželis „Nykštukas“?
Klaipėdos darželis „Nykštukas“ yra įstaiga.
Toliau Klaipėdos darželį „Nykštukas“
vadinsime Darželiu.
Darželio darbuotojai:
- prižiūri mažus vaikus,
- mokina vaikus naujų dalykų,
- paruošia vaikus eiti į mokyklą.
Darželyje dirba:
- mokytojai,
- kiti darbuotojai,
- pavyzdžiui, vyrėjai.
Darželio direktorius (konkursas)
Darželio direktorius:
- vadovauja darželiui,
- rūpinasi darželiu.
Jeigu turite klausimų galite Darželio direktoriui:
- paskambinti.
Darželio direktoriaus telefono numeris
yra +37046346248.
- parašyti elektroninį laišką.
Direktoraus elektroninio pašto adresas yra vadovas.nykstukas@gmail.com
Ką veikia Darželis?
Darželis rūpinasi,
kad vaikams darželyje būtų gera.
Vaikai darželyje:
- žaidžia,
- dainuoja,
- piešia,
- eina į lauką.
Darželis rūpinasi, kad vaikai būtų sveiki.
Pavyzdžiui, kad vaikai valgytų gerą maistą.
Vaikai darželyje sportuoja ir
mokosi draugauti su kitais vaikais.
Darželis rūpinasi,
kad vaikai išmoktų naujų dalykų.
Pavyzdžiui, kad vaikai išmoktų:
- piešti,
- rašyti,
- skaityti,
- dainuoti.
Kartais vaikai su mokytojais
važiuoja į muziejų.
Kaip gauti pagalbą iš Darželio?
Jeigu norite gauti pagalbą iš darželio,
Jūs galite:
- paskambinti telefonu.
Darželio telefono numeris yra
+370 46 346248.
- atsiųsti elektroninį laišką.
Darželio elektroninio pašto adresas yra nykstukasdarzelis@gmail.com
- ateiti į Darželį.
Darželio adresas yra
Naujakiemio gatvė 11, Klaipėda, Lietuva. Šioje vietoje dirba Darželio darbuotojai.
Darželio darbuotojai rūpinasi:
- kad vaikams darželyje būtų saugu,
pavyzdžiui, kad vaikai nesusižeistų,
- kad darželyje būtų švaru,
- kad darželyje vaikai išmoktų
naujų dalykų.
Apie visus darželio darbus galite paskaityti internete.
Paspauskite mėlyną tekstą apačioje: https://nykstukasdarzelis.lt/
Tada Jums atsidarys interneto puslapis.
Jeigu reikia pagalbos perskaityti informaciją,
galite paprašyti:
- artimo žmogaus, pavyzdžiui,
mamos ar tėčio, - draugo,
- darbuotojo.
Kada dirba Darželis?
Darželis dirba:
- pirmadienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos,
- antradienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos,
- trečiadienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos,
- ketvirtadienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos,
- penktadienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos.
Autoriai
- Teksto originalą parengė Klaipėdos darželio „Nykštukas“ direktorius
- Tekstą vertino: Ernesta Protasova
- Teksto vertinimą koordinavo: Jurgita Šidlauskienė
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
